Вартість об’єктів рухомого майна (частина 2)

Вартість об’єктів рухомого майна (частина 2)

Сообщение Лесняк Владислав » 07 май 2016, 09:36

В теорії вартості модель оцінки рухомого майна за фактором часу наведена у книзі «Оценка рыночной стоимости машин и оборудования» у розділі «Комп’ютерні технології в оцінці технологічного обладнання» колективом на чолі з професором В.М. Рутгайзером.
В ній вартість об’єктів рухомого майна пов’язана з надійністю та довговічністю експлуатації – тобто еквівалентом їх корисності за ресурсом фактору часу у роках та функцією корисності несхильних до ризику індивідуумів з аналітичним виразом: p(t)=e^(±λt).
Але ресурс часу має невизначеність. У мотогодинах він впливає на надійність об’єкта за фактором технічного стану, а у роках на довговічність за фактором морального стану внаслідок старіння та невідповідності сучасним вимогам упродовж строку експлуатації чи зберігання. Можуть бути інші суттєві фактори, що впливають на вартість об’єкту.
У книзі «Оценка автотранспортных средств» (Ю.В.Андріанова) надана модель вартості транспортних засобів за факторами ресурсів експлуатації пробігу «l» у «км» та часу «t» у «роках», яка має вираз: V_t=V_0×Exp[-(b_1 l+b_2 t], де «b1» – коефіцієнт надійності, а «b2» – довговічності приведені з таблиці суть яких методологічно не обґрунтована.
Приведена модель вартості об’єкта за залишком ресурсів суттєвих факторів, як-то морального стану за часом у роках, а також технічного стану в км пробігу чи годинах напрацювання за функцією корисності несхильних до ризиків індивідуумів є моделлю ринкової вартості рухомого майна. Функція нелінійна за формою, але лінійна за корисністю ресурсів суттєвих факторів для транспортного засобу часу у роках та пробігу у км (показник степені експоненти), як факторів знецінення відповідно за станом старіння та технічного.
Модель потребує методологічного узагальнення для будь-якої рухомості технічного чи, навіть, біологічного походження. Треба констатувати той факт, що кардинальна корисність об’єктів визначається функціями корисності індивідуумів. Тобто за методологією розрахунок ринкової вартості об’єктів рухомості здійснюють моделями економічного походження, що описані уподобаннями функцій корисності найбільшої групи індивідуумів за ресурсами суттєвих факторів та мають належне обґрунтування.
При визначенні вартості машин, обладнання, транспортних, спеціальних чи інших об’єктів рухомості за складом майнових прав, використовують моделі, як технічного так і економічного походження. Процедура оцінки об’єктів рухомості за моделями технічного походження побудована переважно на методології витратного та порівняльного підходів оцінки.
Визначення вартості об’єкта рухомості моделями економічного походження побудована на методологіях теорії очікуваної корисності випадкових величин та доходного підходу.
Лесняк Владислав
 
Сообщений: 4
Зарегистрирован: 09 мар 2016, 22:28

Вернуться в Оценка колесных транспортных средств

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

cron