Гость
Вход

10.05.2019
Щорічна Одеська Конференція "Оцінка бізнесу – крок за кроком"
  Шановні колеги, запрошуємо вас на Щорічну Одеську ...

Подробнее...

29.12.2017
Привітання зі святами!
Шановні колеги! Вітаємо вас з Новим роком та Різдвом ...

Подробнее...

05.11.2017
Информация о процедуре получения статуса РЕВ
Шановні колеги! 28 жовтня 2017 року Асоціації Спеціалістів ...

Подробнее...

24.07.2017
Поздравляем аккредитованную в АСБОУ Компанию АРГУМЕНТ с пятнадцатилетием!
Поздравляем аккредитованную в АСБОУ Компанию АРГУМЕНТ ...

Подробнее...


12.07.2018
Школа Высшего Мастерства. Я. Маркус
Слово руководителя Маркуса Я.И.  1. На кого ориентирована Школа? На оценщиков УТО, АФО, АСБОУ и ...

Подробнее...

30.10.2017
Прецедент в АМКУ: «Нафтогазу» вказали на заточку торгів по оцінці майна
В практиці АМКУ такого не було раніше, але цього тижня з’явилось. Адміністративна колегія врахувала ...

Подробнее...


В Вашем портфеле заказов оценка для нужд банка (кредитование, переоценка залогов) сейчас занимает:

Объявления > Обращение АСБОУ к ФГИУ по использованию электронной формы отчетов
Все новости

Обращение АСБОУ к ФГИУ по использованию электронной формы отчетов

07.10.2015 11:36

 


Асоціація Спеціалістів Банківської Оцінки України
м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 88, кв.18, тел/факс (048) 734-20-47 ЄДРПОУ 35567340
Вих. № 07-10/001/15 від 07.10.2015 р.

 

Голові Фонду державного майна України Білоусу І.О.
01133 м. Київ, вул. Кутузова, 18/9

Шановний Ігор Олегович!

Впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у діяльність господарських суб'єктів та органів державної влади України має велике значення для забезпечення їх ефективної роботи та є важливою складовою розбудови в Україні інформаційного суспільства. Сьогодні держава при підтримці суспільства активно здійснює заходи щодо впровадження електронного документа, електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Отже, не в останню чергу завдяки цьому, рівень інформатизації суспільства, держави та бізнесу в Україні досяг відносно високих показників та продовжує невпинно зростати. Постійно оновлюється і збільшується комп’ютерний парк, модернізуються комунікаційні мережі, удосконалюється нормативно-правова база, що стосується комп’ютерних систем та комунікацій, поширення, використання та цілісності інформації.

Не лишився осторонь і ринок оціночних послуг. Досить активно створюються оціночні електронні інформаційні ресурси, електронні бази даних та спеціалізоване програмне забезпечення. Усе це створює умови надання інформаційних та консультаційних, у тому числі оціночних, послуг фізичним та юридичним особам електронними засобами з використанням електронного документообігу та цифрового підпису. Асоціація спеціалістів банківської оцінки України має намір активно сприяти розвитку цього процесу у сфері оцінки майна та майнових прав. Мета полягає в підвищенні надійності, оперативності та ефективності роботи суб'єктів оціночної діяльності із замовниками (користувачами) оцінки, у тому числі органами державної влади та місцевого самоврядування. Впевнені, що використання цифрового підпису значно підвищить рівень безпеки використання звітів, у частині ідентифікації підпису виконавця, що стає досить актуальним з огляду на скасування обов'язкового використання печатки, та зменшить операційні витрати компанії, пов'язані із паперовим документообігом (друкування, зберігання та інше).

Слід зазначити, що нормативно-правова база електронного урядування в Україні за останні роки була суттєво вдосконалена та розширена. Таким чином, на наш погляд, немає ніяких законодавчих бар'єрів, які б унеможливлювали використання електронного документообігу та електронного підпису у роботі суб'єктів оціночної діяльності. Однак усе нове суспільством сприймається із недовірою та осторогою. Більшість користувачів звітів побоюються застосовувати практику електронного документообігу та електронного підпису у роботі із суб'єктами оціночної діяльності, по-перше, тому що сьогодні це ще не є сталою практикою у органах державної влади та місцевого самоврядування, а, по-друге, оскільки не мають впевненості, що державний регулятор оціночної діяльності, та регулятори, які використовують у роботі звіти про оцінку майна, не сприйматимуть негативно використання електронних звітів про оцінку, підписаних електронним підписом.

Отже, задля розвитку та широкого використання у роботі суб'єктів оціночної діяльності електронного документообігу та цифрового підпису, просимо Фонд державного майна України дати роз'яснення щодо наступних запитань:

  • чи є дійсним та може використовуватися, на рівні із звітом про оцінку майна та майнових прав у печатній формі, звіт про оцінку майна та майнових прав, виконаний у електронній формі та підписаний електронним(и) підписом(ами) оцінювача(ів) і керівника суб'єкта оціночної діяльності?
  • чи потребує звіт про оцінку майна та майнових прав, виконаний у електронній формі та підписаний електронним(и) підписом(ами) оцінювача(ів) і керівника суб'єкта оціночної діяльності, обов'язкового дублювання у печатній формі?
  • чи планує Фонд державного майна України запровадити практику електронного документообігу та електронного підпису у роботі із суб'єктами оціночної діяльності, при виконанні ними оцінки державного та комунального майна?

Також повідомляємо, що у разі позитивної відповіді на поставлені питання, ми плануємо звернутися до Міністерства юстиції України, Національного банку України, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та інших відомств, що є системними користувачами звітів про оцінку, із проханням сприяти розвитку практики електронного документообігу та електронного підпису у роботі із суб'єктами оціночної діяльності

в.о. Президента СРОО
ГО "Асоціація Спеціалістів
Банківської Оцінки України"                                                                                                                                                                               Ю. Ковальський  

 

Завантажити лист >>