Гость
Вход

18.03.2020
Rabota uchebnogo tsentra vo vremya karantina (distantsionnoye obucheniye) 66/5000 The work of the training center during quarantine (distance learning

More...

10.05.2019
The Annual Odessa Conference "Business Assessment - Step by Step" was completed.

More...

29.01.2015
A working group on training assessors

More...

16.12.2014
Round table "Improvement of vocational training of appraisers in Ukraine"

More...


24.12.2014
The Cabinet of Ministers has determined how to access the real estate register

More...

10.12.2014
The same mistake. Market estimates suggest again monopolize

More...


???

Classifieds > Обращение АСБОУ к ФГИУ по использованию электронной формы отчетов
All news

Обращение АСБОУ к ФГИУ по использованию электронной формы отчетов

07.10.2015 11:36

 


Асоціація Спеціалістів Банківської Оцінки України
м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 88, кв.18, тел/факс (048) 734-20-47 ЄДРПОУ 35567340
Вих. № 07-10/001/15 від 07.10.2015 р.

 

Голові Фонду державного майна України Білоусу І.О.
01133 м. Київ, вул. Кутузова, 18/9

Шановний Ігор Олегович!

Впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у діяльність господарських суб'єктів та органів державної влади України має велике значення для забезпечення їх ефективної роботи та є важливою складовою розбудови в Україні інформаційного суспільства. Сьогодні держава при підтримці суспільства активно здійснює заходи щодо впровадження електронного документа, електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Отже, не в останню чергу завдяки цьому, рівень інформатизації суспільства, держави та бізнесу в Україні досяг відносно високих показників та продовжує невпинно зростати. Постійно оновлюється і збільшується комп’ютерний парк, модернізуються комунікаційні мережі, удосконалюється нормативно-правова база, що стосується комп’ютерних систем та комунікацій, поширення, використання та цілісності інформації.

Не лишився осторонь і ринок оціночних послуг. Досить активно створюються оціночні електронні інформаційні ресурси, електронні бази даних та спеціалізоване програмне забезпечення. Усе це створює умови надання інформаційних та консультаційних, у тому числі оціночних, послуг фізичним та юридичним особам електронними засобами з використанням електронного документообігу та цифрового підпису. Асоціація спеціалістів банківської оцінки України має намір активно сприяти розвитку цього процесу у сфері оцінки майна та майнових прав. Мета полягає в підвищенні надійності, оперативності та ефективності роботи суб'єктів оціночної діяльності із замовниками (користувачами) оцінки, у тому числі органами державної влади та місцевого самоврядування. Впевнені, що використання цифрового підпису значно підвищить рівень безпеки використання звітів, у частині ідентифікації підпису виконавця, що стає досить актуальним з огляду на скасування обов'язкового використання печатки, та зменшить операційні витрати компанії, пов'язані із паперовим документообігом (друкування, зберігання та інше).

Слід зазначити, що нормативно-правова база електронного урядування в Україні за останні роки була суттєво вдосконалена та розширена. Таким чином, на наш погляд, немає ніяких законодавчих бар'єрів, які б унеможливлювали використання електронного документообігу та електронного підпису у роботі суб'єктів оціночної діяльності. Однак усе нове суспільством сприймається із недовірою та осторогою. Більшість користувачів звітів побоюються застосовувати практику електронного документообігу та електронного підпису у роботі із суб'єктами оціночної діяльності, по-перше, тому що сьогодні це ще не є сталою практикою у органах державної влади та місцевого самоврядування, а, по-друге, оскільки не мають впевненості, що державний регулятор оціночної діяльності, та регулятори, які використовують у роботі звіти про оцінку майна, не сприйматимуть негативно використання електронних звітів про оцінку, підписаних електронним підписом.

Отже, задля розвитку та широкого використання у роботі суб'єктів оціночної діяльності електронного документообігу та цифрового підпису, просимо Фонд державного майна України дати роз'яснення щодо наступних запитань:

  • чи є дійсним та може використовуватися, на рівні із звітом про оцінку майна та майнових прав у печатній формі, звіт про оцінку майна та майнових прав, виконаний у електронній формі та підписаний електронним(и) підписом(ами) оцінювача(ів) і керівника суб'єкта оціночної діяльності?
  • чи потребує звіт про оцінку майна та майнових прав, виконаний у електронній формі та підписаний електронним(и) підписом(ами) оцінювача(ів) і керівника суб'єкта оціночної діяльності, обов'язкового дублювання у печатній формі?
  • чи планує Фонд державного майна України запровадити практику електронного документообігу та електронного підпису у роботі із суб'єктами оціночної діяльності, при виконанні ними оцінки державного та комунального майна?

Також повідомляємо, що у разі позитивної відповіді на поставлені питання, ми плануємо звернутися до Міністерства юстиції України, Національного банку України, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та інших відомств, що є системними користувачами звітів про оцінку, із проханням сприяти розвитку практики електронного документообігу та електронного підпису у роботі із суб'єктами оціночної діяльності

в.о. Президента СРОО
ГО "Асоціація Спеціалістів
Банківської Оцінки України"                                                                                                                                                                               Ю. Ковальський  

 

Завантажити лист >>